The Real Housewives of Atlanta Dream a Little Nightmare
T1, E6: Sheree plans a high-end fashion viewing of her fashion line, but refuses to let people see her sweat when the show unravels. NeNe pursues DNA testing to determine the paternity of her father, while DeShawn invites the ladies to her home to mend fences.