Ebuka Turns Up Africa How far now?
T1, E3: All roads lead to amazing Morocco, where the adventure seekers wipeout in Casablanca and a surfing injury leaves a sour taste.The fantastic night market in Marrakesh provides a few culinary surprises whilst an epic hike in the majestic Atlas Mountains, leads to some interesting revelations. But behind these scenic adventures, tensions brew.