El informe
S1, E1: Cap 1. In 1973, FC Barcelona had not won the League for 13 years. Desperate, he dreams of signing football star Johan Cruyff. To do this, they designs a risky strategy: investigate fraud in South America and challenge the dictatorship to open the borders. For the first time, this exciting story is revealed and combines sport and politics, linked to one of the greatest in football.