Stewarts & Hamiltons Meet the Stewarts and Hamiltons
T1, E1: Kimberly Stewart is at the mercy of her mother, Alana, who is trying to find her love; Ashley Hamilton returns to his roots and attempts a second shot at music; George Hamilton learns that his teenage son GT is no longer in virgin territory.