Community Origins of Vampire Mythology
T3, E15: When a carnival comes to Greendale, Annie (Alison Brie) goes to great lengths to make sure that Britta (Gillian Jacobs) doesn’t contact her carnival worker ex-boyfriend. And as Jeff (Joel McHale) tries to figure out why Britta’s ex has so much power over her, Pierce (Chevy Chase) and Chang (Ken Jeong) become best friends. Guest starring John Goodman.