The Real Housewives of Dubai Piping Tea With a Hint of Peach
T1, E5: Caroline Stanbury and Ayan begin to heal their rift; Caroline Brooks welcomes longtime friend Phaedra Parks to the city of gold; Lesa and Caroline Stanbury square off over a ski suit; Nina tries to broker peace between Sergio and the bride-to-be.