Revenge-ance & Uber-entitled
T1, E3: Jill has long been an emotional eater; experts help Jill rediscover her true self and show her sister that she's back on her feet for good; Sukhda wants to prove to both herself and her judgmental friends that she can win the battle of the bulge.