Saltwater Problems and Dental Disasters
T1, E5: Thom and Carson work with soon-to-be empty nesters Laurie and Jeff, who are ready to turn their living room into a chic Vegas lounge; Brooklyn dentist Dr. Cox is troubled with bad online reviews due to her dismal waiting room.