The Real Housewives of Dubai Sand Dunes and Don'ts
T1, E1: The city of gold: Dubai; the elite social circles of this town include tech entrepreneurs, including Sara Al Madani, and fashion moguls, such as Lesa Milan; as Caroline Stanbury celebrates her engagement on a yacht, sandstorms begin to gather.