The Real Murders of Orange County Spoiled to Death
T1, E2: The Sachs family seems to be living the OC life in its hilltop mansion when the family is suddenly torn apart by a vicious shooting in the middle of the night; Investigators reveal a surprising list of enemies who had the victims in their sights.