The Real Housewives of Beverly Hills Sutton's Gotta Give
S11, E3: Sutton and Crystal's colorful disagreement comes to a head; Garcelle's opinion of a Hilton family member shocks Kyle and Kathy; Dorit gets down and dirty during a night out; Lisa and Erika prank a prankster.