Return to Amish The DNA Test Request
S6, E4: After hours alone in labor, Sabrina must have an emergency C-section; Roseanna has had enough of hearing about Maureen's new beau; still having doubts about his biological father, Jeremiah asks Dennis to take a DNA test.