The Lawrence Brothers, Candis Cayne & Loni Love
T1, E6: Tyler gives a life-changing message to Joey, Matthew and Andrew Lawrence from their departed grandmother; Tyler is star struck as he channels a friend whose tragic death still haunts Candis Cayne; Tyler connects with Loni Love's deceased loved ones.