Dancing Queens This Is Ballroom!
T1, E3: Leonie still feels insecure about her partnership with Koysta and her own ability, so they head to a smaller competition near home; desperate to avenge her second-place finish at TriState, Sabrina leaves her family to celebrate Passover without her.