Wannabe CEO
T1, E5: Nordin forgets this is a vacation and finally settles into teaching. He accidentally discovers Vera and her corrupt clique plotting to shut down the school. Souf and Amine pitch their dream startup, while Hayat battles a media storm in politics. After Nordin ruins a deal and everything falls apart, he's forced out by blackmail. Is this the end of Master Nordin?