Vanderpump Rules: Jax & Brittany Take Kentucky Welcome to Kentucky
T1, E1: Jax and Brittany visit her family on their Kentucky farm; while Brittany thrives there, Jax contends with aggressive farm animals, awkward sleeping arrangements and endless questions about marriage; Jax makes a grand gesture in regards to marriage.