What Seams to Be the Problem?
T1, E6: Jill hangs on by a thread at her dress sales job and her boss, Jacqueline, doesn't budge an inch; Ryan has just five days to help Jill reach Maddie's level, who is a sequin-selling superstar and averages four times the commissions as Jill.