All Static & Noise
Jewher, a Uyghur teen from China, lands in the US after she is violently separated from her father at the Beijing airport. Abduweli, a linguist and poet imprisoned and tortured for teaching Uyghur language, leaves for Istanbul upon his release. Together, they join survivors of China’s "re-education camps" and their families, in Turkey, Kazakhstan, Europe and the United States to expose atrocities with the hope that global awareness brings change.