Billy Joel: In Black & White
In “Billy Joel: In Black & White”, Billy Joel talks to an intimate audience at the Faena Theater in Miami about his musical inspirations, his craft, his family, and being a guy who never set out to be a rock star. Billy also treats the audience to performances from his iconic catalog, along with several classic covers.