Concrete Valley
Rashid, a former physician from Syria has settled in the area of Thorncliffe Park with his wife Farah, a former actor, and their young son. Struggling with his current position in life and seemingly eager to escape his marriage, he proves himself a man capable of bitter derision and gaslighting as often as generosity and support.