Little Big League
When his grandfather (Jason Robards) dies, 12-year-old Billy (Luke Edwards) suddenly becomes the heir to the Minnesota Twins baseball team. It's a dream come true for the baseball fan, who believes he can get the Twins out of their current slump by managing them personally. Of course, managing a pro baseball team is a lot of work, and some of the players aren't crazy about taking orders from a pre-teen, but Billy's honest approach and love for the game could be just what the Twins need.