Phantoms
The resort town of Snowfield, Colo., is under attack by an evil spirit that almost wipes out the entire population, possessing a number of those it kills. As the locals continue to fall victim to the demonic presence, it's up to Sheriff Bryce Hammond (Ben Affleck) to lead the response. He's helped by FBI-employed academic Dr. Timothy Flyte (Peter O'Toole), Deputy Stu Wargle (Liev Schreiber), local doctor Jennifer Pailey (Joanna Going) and her visiting sister, Lisa (Rose McGowan).