Presidents
Nicolas, former President of the Republic, is having a hard time accepting his political life is over. New circumstances give him the hope to make a comeback, but he needs an ally. Nicolas decides to visit the Corrèze region to convince François, another former president (happily retired in the countryside) to team up with him. François gets drawn into the game, while Nicolas discovers that happiness does not lie where he thought… As for their significant others, they decide to join them in their adventure soon after.