SLAY
Slay is a feature length documentary following investigative filmmaker Rebecca Cappelli as she travels around the world to uncover the dark side of the fashion industry. Spanning 5 continents, Rebecca's journey of discovery unravels a harrowing story of greenwashing, mislabeling, animal cruelty and cover-ups from some of the world's major fashion brands. Combining the polished style of a Vogue magazine and the grit of Vice News, SLAY provides an in depth and eye-opening look into the realities of today's fashion industry while pointing the way towards viable and sustainable alternatives.