Toss It
Emily and Finn think they know everything, until everything gets tossed. Filled with complicated characters and intertwining relationships, this trope-tossing, genre-dismantling film offers a darkly comic, bittersweet look behind the facades of tradition, family and marriage. Toss It blends screwball comedy with an open-hearted deep-dive into family dysfunction.