Charmed to Death
A Life in Jeopardy
When a Jeopardy-winning colleague romances Linda Kinkade, it seems she's won the jackpot until she dies mysteriously; it takes a wily cold-case cop to uncover an overlooked clue to put a killer behind bars.
When a dance instructor waltzes into widower Alan Helmick's life, he is elated until someone inspired by a movie puts an end to his dreams; It will take a savvy team of investigators to bring a killer to justice.
Kathi Spiars believes she's finally met Mr. Right when an ex-CIA agent gives her everything she's ever wanted; the honeymoon is over when she discovers a dark secret and then chooses to risk her life to bring an elusive killer to justice.
Policeman Glenn Turner is over the moon when a beautiful 911 dispatcher woos him with luxurious gifts, until he dies suddenly from natural causes; when a second man dies unexpectedly, his family searches for the truth to stop a cold-blooded killer.