Partners in Crime
Two brothers and police officers, Ali and Leo, have not spoken to each other for decades after a big family row. But when they suddenly become involved in an international conspiracy, they have to work together again.
Ali is blamed for the bridge collapse and suspended from duty. Through his brother Leo, he learns that the prisoner was involved in an arms deal.
Ali and Leo almost miss the weapons container in the port of Athens. In Munich, Maryam prepares the compensation trial and comes across inconsistencies in the construction of the bridge.
While Leo wants to expose the perpetrators, Ali and Frida hide in the Alps. Maryam refuses to be intimidated and attracts the attention of new opponents.
When Ali and Leo sense a chance to catch Maryam's attacker, a wild chase ensues with deadly consequences.