Felp
This series brings together puppets and people in a comedy about rights, politics, and conspiracies.
A puppet is mysteriously kidnapped outside a café, raising suspicions of a possible wave of violence against puppets.
FELP begins to gain notoriety and visibility on social media, while repression intensifies.
A radical protest blocks a road and raises awareness for the puppets' cause, but ends in a mass accident.
João goes viral with his photo at the police station and begins his rise to an unlikely influencer.