Flipping Out
Jeff Lewis is always flipping . . . flipping over renovated multi-million-dollar homes or flipping out at an unsatisfactory employee. In this new series, the obsessive-compulsive and uncompromising perfectionist has the luxury Los Angeles home market cornered, but it comes at a price — for everyone else who has to deal with him.
A New Project
Jeff Lewis looks to his personal psychic for guidance as he deals with an overbearing employee and a troublesome piece of neglected property.
Lewis' home goes on the market; an eccentric seller won't move out; a cat named Monkey escapes and Jeff must find it.
Lewis and his business partner make a bet; Lewis questions having another psychic perform his house blessings.
Lewis and his business partner plan to move into their new homes; Lewis shocks his staff.