Neverland
A four-episode miniseries born from Utopia by Cata Vassalo, an event that is fashion show, spectacle and celebration. Through backstage moments, brand growth and entrepreneurship, models, artists, creators and public figures share testimonies on identity, imagination and the impact of building a dream together.