Sofia: A Royal Life
Learn about Sofia's early life, her relationship with her parents and siblings and the beginnings of the making of a queen.
After four decades of dictatorship, the new monarch must build his own legitimacy. Sofia faces it all with stoicism.
Sofia fights new fronts: the arrival of Letizia, the Nóos case and the outbreak of Juan Carlos' infidelity. Sofia, for the first time, rebels.
Sofia sees her mission to bring her son Felipe to the throne accomplished. But her happiness is short-lived.