Styx
Raphaël Styx, a corrupt policeman, is shot and left for dead. He wakes up to find himself in a state of living death, unable to feel his pulse but still conscious. As he navigates this eerie existence, he begins to understand the gravity of his situation and the challenges that lie ahead.
Isabelle, Styx’s estranged wife, seeks his help despite their strained relationship; a figure known as the Viking emerges from the shadows.