The Disappearance of Susan Cox Powell
An in-depth look at the tragic case of Susan Cox Powell, a mom who went missing from her home in West Valley City, Utah, in 2009.
If Something Happens to Me
A young mother in Utah vanishes and the only suspect, her husband, acts suspiciously; Stephanie Bauer examines never-before-seen home video recordings that shed light on the dramatic events surrounding the disappearance of Susan Cox Powell.
A defensive husband flees justice after the disappearance of his wife drags both of their families down deeper into destruction and tragedy.