The Informant
College student Geri is blackmailed into spying on classmate Zsolt Száva, a pro-democracy rebel leader threatening Hungary's Communist regime.
Geri is pressured by his handler to get closer to Száva, whose thirst for power accelerates; Kata senses that an informant may be amongst them.
Geri must decide which side of the fight he's on as the Handler closes in on Száva and his rebels.
With the gathering behind them, the group prepares for a new movement, Kata reveals shocking news to Száva, and Geri protects his identity at all costs.