Team up for heroic adventures with Izzy the Guinea Pig, Zuri the Bunny, and Tate the Snake—a trio of opera-singing New York City classroom pets—as they answer calls from animals in need all around the world.
Save the Porcupine! / Save the Runaway Egg!
A porcupine gets stuck in a tight spot, and a mama chicken’s precious egg rolls away.
A mountain lion aims a little too high for his size, and a hungry chick struggles to be seen and heard.
A woodpecker can’t shake free from a tree, and a young salmon needs some uplifting words to make it upstream.
A hedgehog becomes a “wedged-hog,” and a hippo’s cooldown turns into a muddy mess.
A peacock questions his dancing abilities, and a woolly mammoth gets trapped on a chunk of ice.
A search for a souvenir lands Tate inside a sidewalk grate, and two song birds need to find their rhythm.