S1, E10: When Dana needs an Incisivosaurus feather to complete her collection of dinosaur feathers, she goes to Looney Tunes-esque lengths to get one! Dana’s visit to the optometrist inspires her to explore how dinosaurs use their eyes to hunt. In order to catch an elusive Compsognathus, Dana adopts a series of visual techniques inspired by the unique sight of different dinosaurs.