S2, E210: Buster the Bus takes on exciting challenges as he gains superpowers, rescues Scout from Bandit, and embarks on thrilling adventures like delivering letters to Santa, finding pirate treasure, and becoming a fire truck hero. From racing through space to chasing runaway pumpkins, Buster always learns valuable lessons about friendship, bravery, and teamwork.