The Not-Too-Late Show With Elmo Busy Philipps
S2, E9: Elmo forgets his signature tie just in time to teach the audience about… getting dressed! Then, Busy Philipps packs on the winter clothes in a timed challenge against Elmo’s new friend Christian.