Josh Gates Tonight By Land, Sea or Zoom
S2, E2: Josh Gates talks to actor Laurence Fishburne ("The Matrix"), adventurer Ranulph Fiennes and NASA astronauts Bob Behnken and Doug Hurley; Josh takes on the urban jungle in a new way -- as a dog musher.