Valerie's Home Cooking Celebrating Wolf's Music
S9, E5: Valerie's son, Wolf, is hitting the road to promote his first solo album, so she's celebrating with his favorite home-cooked meal; the menu includes cedar plank salmon, mini crab cake appetizers and horseradish whipped mashed potatoes.