Pokémon: Trainer Tour Creative Evolution
S1, E1: Andrew and Meghan meet Dori, a 15-year-old who wants to get better at the Pokémon Trading Card Game to grow closer to her cousin Alex; after suffering bulling at school, Dori embraced her creativity.