S1, E3: Kizuna takes Yurishia on a date through megafloat Japan. They enjoy a day of seeing the sights, from Tokyo to Kyoto. But then Reiri takes Kizuna aside and tells him a horrifying truth: that if the Hybrid Count of the girls reaches zero, the pilot will die. When Aine wants to push herself to the very limit, and a huge fleet ambushes Atraxia, how can he stop things from getting out of control?