S1, E1: Former professional tennis player Guillermo Pérez Roldán reveals unknown details about his relationship with his father and coach, Raúl Pérez Roldán. From his early beginnings in the city of Tandil to his success in the Roland Garros junior, and his matches against Ivan Lendl and Andre Agassi, where he competed neck and neck with the tennis superstars all before the age of twenty. Guillermo opens up about the brutal training regime imposed by Raúl, the psychological and physical abuse that he endured from childhood through the years he trained under his father, and the methods he took to cover up his injuries.