S1, E4: A scary story about a ghost named Lucerito puts the gang on alert. Strange things start to happen and everyone gets scared. Igor, the guy who told them about the ghost, starts giving them more stories in exchange for a few personal items. They start suspecting Igor is not really telling who he really is.