Paradise City From a Friend to a Foe
S1, E3: Lily and Gretchen finally have a face to face without Johnny knowing, while Lizzie makes her way to town flexing her secret leverage and looking for a pot of gold. A sold out show for Simon yields a result he wasn’t ready for.