From Beyond: Macon, Ga.
S6, E6: Steve and Amy investigate claims of dangerous paranormal activity at a suburban Georgia home built on a blood-soaked Civil War battleground. Before long they discover a history of slavery and tragedy, as well as a group of beings that may not be from this planet.