S1, E3: Marcos gets confused and takes a portrait of Abril's cat as one of the blueprints he has to present. When he comes back to the apartment to look for them, he finds the lock has been changed. After he finally gets in the apartment, he decides to get revenge on Abril with a special dinner, which makes her suspicious. Her suspicions almost turn into a fainting episode after the main dish seems to be Abril's cat!