Pixies
S3, E101: The Hatchimals, along with their new friends, will explore new and exciting regions of Hatchtopia. Throughout their journey, the Hatchie Friends are introduced to Pixie magical powers that could change Hatchtopia forever! Now, new and old friends must work together to make sure Hatchtopia stays the beautiful and friendly place they know and love!