S1, E3: Álex and Olimpia, teenagers, fall in love, but Olimpia’s father, Ramón, disapproves of the relationship, and they run away together. In 2009, in Colombia, Olimpia finds out the shipment isn’t ready to be sent to Spain, so she must wait. Meanwhile, her brother Manuel uncovers her secret, and her mother learns the truth. With her sister Isa’s help, who takes care of her children, Olimpia continues the mission. Along with five boys transporting the cocaine, one of them, “Guaperas,” escapes and is tricked by “Moreno’s” enemies. After several problems, they manage to pick up the goods, but on their way to the airport, Olimpia discovers “Guaperas” set them up, and she must cancel the mission. With no time left, she must find another way to bring the drugs to Spain.