Porque el amor manda Promesas sin cumplir
S1, E5: Jessica and Marisela convince Xochitl that Jesus is gay. Alma listens to this and begins to doubt her instincts. Jesús tells Valentina that he is going to visit her but Fernando leaves him extra work that does not allow him to go out to see his daughter.